Trudno wyobrazić sobie szanującą się firmę, która bierze udział w różnego rodzaju konferencjach i targach bez profesjonalnie przygotowanych materiałów reklamowych. Jednym z najpopularniejszych obecnie rozwiązań jest roll-up – system rozwijanych banerów, charakteryzujących się eleganckim i nowoczesnym designem.

Roll-up jest szybki i łatwy w montażu nawet dla początkującego użytkownika. Poprzez doskonałą wizualizację naszej oferty stanowi skuteczny element promocyjny, który możemy wyjątkowo łatwo, w dowolnej chwili, dostosować do naszych – szybko zmieniających się – potrzeb. Po zakończeniu prezentacji, roll-up zostaje złożony, a nasza grafika zamknięta w specjalnej kasecie, tak aby zabezpieczyć ją przed uszkodzeniem w trakcie transportu i przechowywania. Zapewnia to możliwość efektywnego wykorzystania jej przy następnej okazji. Każdy stojak jest pakowany w oddzielny pokrowiec.

Na co dzień roll-upy ujrzymy wybierając się na konferencje, wystawy, targi czy spotkania promocyjne. Aluminiowa konstrukcja w postaci stelaża z zamocowaną na nim grafiką, nadrukowaną na arkuszu materiału pozwala na łatwy transport i wielokrotne wykorzystanie w praktycznie każdych warunkach.

Współcześnie producenci roll-upów sami zajmują się przygotowaniem odpowiednich grafik reklamowych lub wykonują roll-up z grafiką dostarczoną przez klienta. Jedynym ograniczeniem, które występuje w przypadku drugiej opcji jest konieczność konwersji naszej grafiki do formatu plików obsługiwanego przez daną pracownię, a niekiedy także konieczność opracowania obrazów w określonym trybie kolorystycznym np. CMYK.

Posiadanie własnego roll-upu wydatnie podniesie naszą konkurencyjność na różnego rodzaju wystawach czy targach, a także zwiększy zdolność dotarcia do klienta podczas spotkań promocyjnych. To dobra inwestycja, która zwróci się znacznie szybciej, niż byśmy się tego spodziewali.