Roll-up to jeden z ostatnich hitów branży reklamowej. Ze względu na łatwość i szybkość montażu baner typu roll-up zyskuje rosnącą popularność wśród przedsiębiorców chcących zaistnieć na targach czy konferencjach i wyróżnić się na tle wymagającej konkurencji.

W banerach typu roll-up grafika zamykana jest w przenośnej, najczęściej aluminiowej kasecie, a każdy stojak reklamowy pakowany jest w oddzielny pokrowiec. Współcześnie dąży się do obniżenia kosztów produkcji, podniesienia jakości banerów i skrócenia czasu realizacji zamówienia tak, aby reklama przy pomocy stojaków roll-up była dostępna na wyciągnięcie ręki dla każdego zainteresowanego przedsiębiorcy.

Współczesny marketing w dużej mierze opiera się na bezpośrednich spotkaniach z klientem na różnego rodzaju wystawach czy konferencjach.

Roll up

Roll up

Istotnym aspektem podczas udziału naszej firmy w tego typu wydarzeniach jest takie zaprojektowanie przestrzeni naszego stoiska, aby przyciągnąć uwagę jak największej liczby potencjalnych klientów. W tym momencie przychodzą nam z pomocą ścianki reklamowe czy właśnie roll-upy.

Każdy roll-up, jako jeden z podstawowych materiałów marketingowych naszej firmy, w momencie, w którym do naszego stoiska podejdzie potencjalny klient staje się naszą wizytówką, a co za tym idzie stanowi o naszym być albo nie być na rynku. Dlatego nie warto iść na łatwiznę, ale powierzyć tak ważną projekt rozwijanego banera dla naszej firmy specjalistom od marketingu. Zadbają oni o profesjonalne przygotowanie grafiki banera i wytyczą kierunki naszej kampanii reklamowej.

Stworzenie profesjonalnego roll-upa to inwestycja, która szybko zwróci się w postaci wielu nowych klientów naszej firmy, a co za tym idzie większych dochodów.